mandag 11. august 2008

Teller ned dagene...

Ja, i dag har vært en dag me blandet følelser.
Mest pga av været tror jeg...en av de dagene.
15 dager igjen, "and still counting". Jeg begynner å føle presset, flytte hjemme ifra, få tak i alle tingene som ska på plass før skolen begynner, økonomien ( Dyr skole ), jobb osv.
Hvordan vil framtiden bli? behagelig? stressende? en blanding av begge?
Mens disse tankene fløt gjennom hodet mitt bestemte jeg meg for å våkne. Litt sløv morgen for å si det sånt.
Etter å ha sett "Into The Wild" som var en sykt god film reiste jeg meg opp, dro fra gardinene og fikk mesten øye på sola som tittet fram bak skyene. Klokka var 14:45.
Må bestille frisørtime, sjekke når toget går til Stavanger, ringe tante for å spør om hun kan møte meg der.

"Hmmmm, trenger tallerkner, kjøkkenutstyr...noe mer?"
Ja det får du på IKEA <___<

Jeg har på følelsen at jeg har fått med meg alt det viktigste, men de små tingene er jo nyttige også. Anywho. Istendenfor at hjernen min skulle sprenge bestemte jeg meg for å gå hjem for å bake. Fikk lyst på boller, med en liten twist. "Havregryn" Sunt, godt...aldri hatt det i boller før, men en gang må vel være den første :D Så etter en go stund setter jeg deigen til heving, tar meg en pause... og oppretter denne bloggen.
The End.

~~ It's a strange thing, but when you are dreading something, and would give anything to slow down time, it has a disobliging habit of speeding up ~~

2 kommentarer:

Elise sa...

Nr. 1: Sykt genialt navn på bloggen! Elsk!

Nr. 2: Veldig bra skreve! Å blolla me ein liden twist e digg^^
Pluss, bare ta ting chill så fikse ting seg vettu!

Nr. 3: Slutten = sykt sann!

Peace Out - Elise

Terje sa...

Lookin' good.

Havregrynboller equals = Blogg.
Trenge rapport på koss det funka.
Kan tom. slå meg inn å testa sjøl. (Då bør æg vel blogga om det?) =p

ps.
http://flydamnit.com/wp-content/uploads/2006/07/1150312932600.jpg