fredag 15. august 2008

The good ol'days.




Ja i dag begynte jeg å rydde ut av rommet.
Ting skal "henn" til Kr.Sand. Det begynner faktisk å bli realisert, Kim skal flytte.
Det har liksom ikke gått opp for meg egentlig før nå.
Og det fikk meg til å tenke tilbake til de gamle dager...
Som svømminga /sigh
Fant en cd der det sto "Juleavsluttninga 2006", og jeg som hadde trodd at jeg hadde mistet den! Ja da begynte mimringen tilbake i tid. Så gøy vi hadde det da vi var yngre :)

(Hvert avsluttningsår er jeg og Alex verter for kvelden der vi lager klipp av forskjellige stunts)

Det var vel på tide at jeg fløy ut av redet nå, ligge jo 1 år etter alle andre =)
Men selv om jeg ikke kom inn etter Grunnkurs ( av forskjellige grunner. Lund

BLÅDI! <3
Massere hverandre med trelim, bruk av superlim, mongo "Inside joke" humor.
Her tilhører jeg!
Tiden gikk så fort og plutselig var året omme.

Men det stoppet ikke der

JOOOOOONAS!
Et velbrukt ord for det nye året.
Og ingen andre en Adda! (Andrea) kan komme på slike ting :D
Vi ble som en liten familie, lille Mongo 3 Tegi. Elsk!
Ingen klasse kan erstatte dere^ /cry

Årets høydepunkt 2007.
Paris
Utmattelse, sene filmkvelder, glede, latter og Disneyland!
Minner for livet.

Og, etterhver fant jeg også ut at...."Åj, kvindøler eg kanskje ikke teite likevel"
Noen litt distre og farlig med motorsag ;)flere farlig med bil og og andre vil drepe oss alle. Men de er alright.
Mor di.

Men før dette blir til en av de "JEG SKAL ALDRI GLEMME DERE /Sulk" bloggene vil jeg bare si.
Skjebnen er utrolig.
Ingen nevnte, ingen glemte :)




5 kommentarer:

Terje sa...

Såg morro ud ^^
Tapinga må prøvas ei gång

sjå; ein "endå mindre Kim!" =p ^^

Terje sa...

teip* kanskje.

'Tapinga' trenge mi ikkje nevna, så du kan gå mot kr.sand med seltilitt i behold ^^

Kimmeh sa...

Hehe taping. ei gongstilfelle <_<
Bare vent udøve høsten, Badminton :D


Ja så kim e 16-17 Uuuuuuuu!
^^

Elise sa...

Når dokke begynte å teipa beinan konne eg ikje la ver å tenka: Ska dei drokna kverandre ellar?
Men det jekk jo bra..
Bli nok konge i Kr.sand ^^

Astrid Katrine sa...

hahahahahahha xD