torsdag 30. juli 2009

July: Up's and Down's

He då blitt inspirert av andre bloggara til dettan.
So here goes =)

Up's

¤ Sol og varme! Hvertfall det lilla som mi he fått
¤ Ringo, Morsomt å se kossen ongan he kontrollen på visse foreldre ;)
¤ Onga, Generelt :)
¤ Torden, Kosli å høra på^^
¤ Familien, De e der for meg uansett å gjør dagen min lysare
¤ Venna, Takk <3
¤ Ovargang frå laaangt nede t normal! Yepp, im back!
¤ Nytt bekjenskab, Nice to meet you! :D

Down's

¤ Kjærlighetssorg, Ein del av livet, så det va vel min tur nå
¤ Regn, For at det vil eg ikkje ha på sommaren!

Så k e dine Up's and Down's?

Dagens sitat : Let us be grateful to people who make us happy, they are the charming gardeners who make our souls blossom. ~Marcel Proust~

2 kommentarer:

Anonym sa...

yeeey :D
godt du e tbake ^^ å eg e alltid glad når du hra nye innlegg :D <3

Kimmeh sa...

Weee!
Ja ska bli flinkare t det hehe.
Kopiere litt a deg då ;)